جملات عاشقانه ا

جوکر 98 - اس ام اس و جوک

1
فیس تام
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما


تبلیغات

برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید

جملات عاشقانه
بازديد : 3056


جملات عاشقانه

.
.

چراهایت جواب ندارد !
“دوستت دارم”
دلیل نمی خواهد . . .
.

.

جملات عاشقانه

.
.

آه است خیابان به خیابان به لبم
از این همه بی تفاوتی در عجبم
تو مثل مسافری که دیرش شده است
من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !


.

.

جملات عاشقانه

.
.

اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم
اما دعایم همیشه همه جا با توست
.

.

جملات عاشقانه

.
.

ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک
ارزش دوست به وفاست ، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .
.

.

جملات عاشقانه

.
.
باغبانی پیرم ، که به غیر از گل ها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند
و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .
.

.

جملات عاشقانه

.
.
پاییز سرد
درختان دلم را گرم کردند
“زرد” ، “قرمز” ، “نارنجی”
زمستان در راه است
تو میتوانی دلم را گرم کنی ؟
درختان فقط پاییز را دوام آوردند
.

.

جملات عاشقانه

.
.
مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم
برای روز مبادا
شاید روزی با تو چشم در چشم شدم . . .

.

.

جملات عاشقانه

.
.
تمام خوبی ” عشق ”
به اینست که وقتی تو نیستی
خواب از گلوی چشمانم پائین نرود
لبخند بر لبانم جاری نشود و
دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !
.

.

جملات عاشقانه

.
.
به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن
هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !
 






برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید



موضوع: اس ام اس,عاشقانه,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : تمز ‌| ویرایش شده توسط حمیدرضا مدیر وبلاگ جوکر98 | این وبلاگ در تاریخ 1393 در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است.